Medieprofilen, som förra året gästade framtidsbolagen, har i ett pressmeddelande avslöjat sin livs största affär. En deal som av många byråer hade värderats till en miljonaffär. Kunden är inte vem som helst, Finanstid kan nu avslöja att det rör sig om Riddermark Bil.

– Det känns otroligt, jag är supernöjd och vi ser redan nu resultat i det arbete som löpt under två månaders tid, säger Jorge Castro, VD Growth Marketing.

Riddermark Bil är idag Sveriges största aktör inom begagnade bilar och totalt sett har man över 3500 leveransklara bilar i lager. Bilhandlaren har i dagsläget 14 butiker runt om i landet.

Kommunikationschefen Idalina Santamäki är glad över det nya samarbetet.

– Vi växer rekordsnabbt och är glada över att ha hittat en partner som inte bara kan hålla vårt tempo och en hög leveransnivå, utan som också har kompetens och kreativitet nog för att hjälpa oss att växa även på helt nya sätt och inom nya områden, säger Idalina.

Mer om Idalina Santamäki på finanstid här!