-Med vetskapen om att de flesta har en negativ inställning till reklam så försökte vi tänka i nya banor kring hur man kan öka varumärkeskännedomen, och det var sedan med filmproduktionsbolaget Fandango Film som den här briljanta idén kläcktes, säger Zebastian med ett stort leende.

-Jag tror att det är superviktigt att försöka vara top-of-mind på ett roligt sätt och det hoppas jag att vi kan vara med det här konceptet. Man har ju hört om influencers som startat företag men ingen har gjort tvärtom så på det viset är det unikt, fortsätter han.

-Vi har väldigt starka viljor alla tre och därför blir det en hel del drama, så underhållande, det kommer garanterat bli, säger Lizette och skrattar.

Den tredje familjemedlemmen, Vilda, säger att de kommer gå ’all in’ på TikTok för att skapa uppmärksamhet kring satsningen och driva trafik till realityserien som kommer att sändas på YouTube.

-Jag tror det är viktigt att våga bjuda på sig själv på sociala medier idag och att inte vara rädd för att misslyckas. Och i den här realityserien kommer man som tittare att få allt av det, och lite till, säger Vilda och ler.

Första avsnittet har premiär den 11 februari klockan 20:00.