2021 blev ett rekordår för Junglemap med över 300 nya kunder – och tillväxtresan fortsätter. Under första halvåret 2022 har antalet nya kunder ökat med 35 procent jämfört med rekordåret 2021. – Siffrorna visar hur starkt vårt erbjudande är, säger Gustav Berghog, Group CEO på Junglemap.
Med en ny grafisk profil, ökad digital marknadsföring, och inte minst med en 55 procentig ökning av antalet anställda, satsar Junglemap rejält mot att nå ännu fler kunder och nya marknader.
– Vi är inne i en dramatisk transformation rent organisatoriskt, konstaterar Gustav Berghog. Men vi ser redan att vår nya organisation levererar.
Antalet nya kunder jämfört med första halvåret föregående år har ökat med 35 procent. En viktig del i tillväxtresan är att Junglemap i april öppnade kontor i Amsterdam och dessutom förstärker organisationen i Skandinavien.
Junglemap erbjuder NanoLearning. En banbrytande metod för beteendeförändrande lärande och för ökad medvetenhet över tid. Framför allt inom informationssäkerhet, men även inom andra områden.
– Alla organisationer har stora utmaningar både när det gäller informationssäkerhet och kompetensutveckling. Vi ser en enorm potential för NanoLearning även framöver, säger Gustav Berghog.
Tidigare i år skrev Finanstid om att antalet anställda hos Junglemap skulle öka med 55 procent under 2022 – Läs mer här!