Kort om Insights Weekly från Prisjakt
Insights Weekly är ett nyhetsbrev som skickas till din mailkorg en gång i veckan. Brevet innehåller insikter genererade av en robot, specifikt ämnade för din butik. Insikterna bygger på Prisjakts klick- och popularitetsdata, som visar vilka produkter och kategorier som konsumenterna eftersöker just nu. Tjänsten köps direkt i Prisjakt Business Center, tack vare Briqpays betallösning.

“Användarvänlighet och enkelhet i köpflödet är otroligt viktigt. Och eftersom vi befinner oss på flera olika marknader vill vi också kunna anpassa köpresan och skapa lokala upplevelser för våra kunder. Allt detta hjälper Briqpay till med. Det känns riktigt bra att vara igång med samarbetet med Briqpay, vars betallösning förenklar för våra kunder att köpa Insights Weekly”, säger Peter Stark, Head of B2B & Data på Prisjakt.

Insights Weekly finns nu att köpa för butiker på Prisjakt i Sverige och kommer snart att lanseras på alla jämförelsetjänstens marknader tack vare Briqpays betallösning.

“Vårt mål är att förändra, förenkla och förbättra betalflödet för företagsförsäljning online. Prisjakt är en viktig del av vår satsning kring digitala tjänster samt vår lansering av återkommande betalningar för B2B. Därför ser vi extra mycket fram emot att lansera vår lösning tillsammans med ett modernt och framåttänkande bolag som Prisjakt. Inför lanseringen med Prisjakt har vi byggt möjligheten för återkommande betalningar, något vi ser växer inom B2B”, säger Björn Widerström, kommersiellt ansvarig på Briqpay.